اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

“تعطیلات تابستانی” فرصتی برای کشف آینده حرفه ای و تحصیلی دانش آموزان است

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، مربیان از دانش آموزان و والدین آنها خواستند تا با مشارکت دادن وی در رویدادها و فعالیت های مراکز آموزشی مختلف اعم از دولتی یا سازماندهی شده توسط برخی مدارس خصوصی از تعطیلات تابستانی برای پیش بینی آینده شغلی و تحصیلی دانش آموز استفاده کنند.

آنها گزارش دادند که آموزش تابستانی فواید زیادی دارد، به ویژه آموزش زبان‌های جدید به دانش‌آموزان یا توسعه مهارت‌های برنامه‌نویسی آنها، علاوه بر انجام کارهای داوطلبانه که آنها را قادر می‌سازد تا ارزش‌های اجتماعی را به دست آورند که فضیلت تحمل و انجام کارهای خوب را افزایش می‌دهد.

معلم کامپیوتر، خالد الحسنی، به تفصیل گفت که تعطیلات تابستانی طولانی ترین تعطیلاتی است که دانش آموز در سال تحصیلی می گیرد و نباید تمام آن را صرف مسافرت، بازی یا سرگرمی کند و باید تعطیلات شان آمیخته با آموزش یا یادگیری مهارت های جدید باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری وقت دانش آموز در طول تعطیلات تابستانی باعث سودمندی آن می شود، زیرا او می تواند خود را سرگرم کند، بازی هایی را که دوست دارد انجام دهد و در عین حال زبان جدیدی یاد بگیرد یا سطح خود را در یک زبان یا مهارت خاص ارتقا دهد.

وی تاکید کرد: بیشترین نقش در مفید بودن تعطیلات تابستانی برای دانش‌آموز به‌ویژه دانش‌آموز سال اول و دوم بر عهده خانواده است، زیرا خانواده او باید زمان تعطیلات را سازماندهی کرده و آن را برای ارتقای سطح مهارت و تحصیلات او در اولویت قرار دهند.

فاطمه عبدالله کارشناس آموزشی اظهار داشت: برنامه ریزی خوب و بهره برداری مطلوب دانش آموزان از تعطیلات تابستانی با بهره گیری از فرصت های موجود به رشد فردی و تحصیلی آنان کمک می کند تا بتوانند به اهداف خود برسند و آینده شغلی خود را ارتقا دهند. با توجه به اینکه توسعه مهارت ها و تجربیات شخصی از طریق یادگیری یک زبان جدید یا توسعه مهارت های برنامه نویسی و طراحی گرافیک انجام می شود.

وی افزود: از جمله فعالیت هایی که دانشجویان در تابستان می توانند انجام دهند، کار داوطلبانه، شرکت در کارگاه های آموزشی برای کسب تجربیات جدید و بهره مندی از فرصت های شغلی است و دانشجویان می توانند در تعطیلات تابستانی برای آینده تحصیلی برنامه ریزی کنند، برنامه های مطالعاتی را جستجو کنند. یا دانشگاه های بالقوه، و برای کسب اطلاعات در نمایشگاه ها شرکت کنید.

استاد مصطفی طلعت نیز به نوبه خود تاکید کرد که علیرغم اهمیت سرمایه گذاری زمان، اختصاص بخشی از وقت خود به استراحت و استراحت، تجدید انرژی و آمادگی برای سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان نیز مهم است.

وی توضیح داد که آموزش تابستانی به دانش آموز کمک می کند تا دانش و تعامل خود را با جامعه گسترش دهد و او را با محیط های کاری واقعی تعامل کند که تجربیات ارزشمندی را در اختیار او قرار می دهد که ممکن است در کلاس های درس سنتی وجود نداشته باشد، علاوه بر آن با بر عهده گرفتن مسئولیت های واقعی، مهارت های رهبری او را توسعه می دهد.
جایزه شارجه برای تعالی و تعالی آموزشی، وابسته به اداره آموزش خصوصی شارجه، خواستار استفاده از تعطیلات تابستانی برای پیوستن به فعالیت ها و رویدادهای جوانان شد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت از پیشرفت جایزه شارجه برای تعالی و تعالی در آموزش حمایت می کند، با اشاره به اهمیت نقش حوزه آموزشی و جامعه در سرمایه گذاری پربار و سازنده تعطیلات تابستانی، برای توانمندسازی و تربیت دانش آموزان مختلف در مهارت‌های پایه، آگاهی خود را گسترش داده و استعدادها و توانایی‌های خود را به شکلی پایدار شکوفا می‌کنند و این به افزایش مشارکت آنها در جایزه و تحقق آرزوهایشان برای تعطیلات مفید و هدفمند کمک می‌کند.

بنیاد آموزش مدارس امارات گزارش داد که 270 دانش آموز دختر و پسر در مأموریت های آموزشی به جمهوری سنگاپور، کره جنوبی، جمهوری خلق چین و ژاپن به عنوان بخشی از برنامه “تابستان در خارج از کشور” که سازماندهی می کند، شرکت می کنند.

وی گفت: دانشجویان ما در بهترین دانشگاه ها، مؤسسات و مؤسسات آموزشی آموزش های گسترده ای خواهند دید و در معرض بهترین شیوه های نوآورانه جهانی قرار خواهند گرفت.

. فعالیت هایی که دانش آموزان می توانند در تابستان انجام دهند شامل کار داوطلبانه و استفاده از فرصت های شغلی است.

. آموزش به دانش آموز کمک می کند تا دانش خود را گسترش دهد و تعامل خود را با جامعه و محیط های کاری واقعی افزایش دهد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا